Menu Menu

Må vi låne jeres hænder et par timer?

Interessen for vores opstartsstævne i weekenden 19. – 20. september har igen i været overvældende.

Må vi låne dine hænder et par timer?

Afvikling af et håndboldstævne med tæt på 1000 deltagere er en kæmpe opgave

-med hjælp fra over 150 par hænder bliver opgaven overskuelig
Tilbagemeldingerne fra tidligere år er, at det både er sjovt og hyggeligt at være
en del af et stævne med så mange glade børn i et par timer.

Vi har brug for hjælp fra både seniorspillere, de ældste ungdomsspillere, forældre og meget gerne bedsteforældre. Kort sagt, har vi behov for alle de hænder, der kan skaffes.
Nederst finder du en kort beskrivelse af en del af de opgaver vi har brug for hjælp til, Det er opgaver, der ikke kræver nogen forudsætninger og som kan løses af alle.

Afsæt et par timer den 19. og 20. september og send mig mail eller SMS med den eller de opgaver du gerne vil hjælpe med, så forsøger jeg at koordinere bemandingsplanen for stævnet. Har du spørgsmål, er du naturligvis mere end velkommen til at ringe til mig.

Kontaktperson:
Allan Lund Sørensen
Telefon: 9785 4851
Mobil: 6064 1199
E-mail: als@struerfh.dk

Tidtagere Der mangler stadig 2 så byd endelig ind
Tidtagerens opgave er at starte og stoppe hal-uret når dommeren giver tegn til dette, samt at betjene måltavlen. Der er en person i hallen, som kan give en kort instruktion i betjening af tidtagerbordet. Der er ikke tale om OL-kampe og er ikke mere kompliceret, end alle kan løse opgaven.
En tidtager vagt varer ca. 2,5- 3,0 timer.

Stævneledere Stillingen er besat :-)
Der skal være en repræsentant fra Struer FH i alle haller som benyttes. Stævnelederens hovedopgave er at være synlig og tilstede i hallen, indtelefonere resultater til stævnekontoret og skrive dem på opslag i hallen, samt at besvare evt. spørgsmål fra deltagerne. Husk stævnekontoret er klar som backup ved telefonen hele tiden.
En vagt som stævneleder varer ca. 6-8 timer.
Når det er en forælder der påtager sig opgaven som stævneleder, vil det hvis muligt blive i den hal, hvor vedkommendes eget barn spiller sine kampe.

Opstilling og nedtagning af "Hop og Rul Legeland" Stillingen er besat :-)
Der skal slæbes og løftes en del, så det må nok betegnes som en ”mandeopgave”. Der skal bruges 4 mand til opstilling lørdag kl. ca. 18.30 og 6 mand til nedtagning kl. ca. 23.00. Det er en klar fordel at dem, der har været med til opsætning også hjælper med nedtagning.

Dørvagt og opsyn  Stillingen er besat :-)
Lørdag aften er der diskotek og "Hop og Rul Legeland" i Struer Hallerne for stævnets deltagere.
Der skal bruges i alt 10 frivillige der skiftes til følgende opgaver.

Dørvagt, så kun stævnedeltagere kommer ind.Opsyn ved "Hop og Rul Legeland", så ingen kommer til skade.

Indkvartering Struer østre Skole Stillingen er besat :-)
Pga. det store deltagerantal har vi igen i år været nød til at tage Struer østre skole i brug for at kunne indkvartere alle. Vi mangler 2 mand, gerne et makkerpar, der kan stå for indkvarteringen på østre Skole lørdag og søndag formiddag. I modtager vores gæster i løbet af lørdag og vise dem til rette på skolen og er klubbens kontaktpersoner på skolen. Søndag formiddag er I behjælpelig med checkud og sørger for at skolen afleveres i samme stand som vi modtog den. Det er en opgave, der strækker sig over en del timer, med rykin lørdag formiddag og check ud søndag formiddag. Det meste af lørdagen vil være stille med god tid til at drikke kaffe og hyggesnakke.
Tidsrammen er ca. lørdag kl. 8.00-22.00 og søndag kl. 6.00-14.00

Nattevagter Stillingen er besat :-)
Der ankommer flere deltagere fredag og endnu flere lørdag aften. Fra kl. 23 hvor der skal være ro på skolen skal der være nattevagter til at holde ro og orden og være behjælpelig med hvad der nu end måtte forekomme.
Vagten varer fra kl. 22.30 til kl. ca. 6 morgen fredag og/eller lørdag nat.

Oprydning på skolerne Stillingen er besat :-)
Vi låner to af byens skoler til indkvartering af vores mange overnattende gæster. Skolerne skal naturligvis afleveres i samme stand som vi modtog dem, så der skal ryddes op og ting sættes på plads.
Bemærk, der er IKKE rengøring
Tidspunktet er søndag kl. 14.00–16.00

Køkkenhjælp Der mangler et par stykker mere til aftensmad lørdag og morgenmad søndag
Uden mad og drikke duer helten ikke. Vi skal have bespist alle vores overnattende gæster og skal bruge folk til servering af morgenmad lørdag og søndag, samt aftensmad lørdag.
Da vi køber den varme mad ude, er der ikke tale om egentlig madlavning, kun servering og opfyldning.
Vagterne til morgenmad er kl. 6.00-12.00 og aftensmad kl. 16.00-21.00