Menu Menu

Sportsudvalget

Sportsudvalget varetager alle praktiske opgaver omkring det væsentligste i Struer Håndbold - nemlig håndbolden. Arbejdsopgaverne i udvalget spænder vidt - fra indgåelse af aftaler med trænere/ledere, sikre afvikling af træning og kampe til almindelig medlemspleje.

Klublivet i Struer Håndbold dyrkes også ud over den ugentlige træningstime. Sportsudvalget har det også som en af deres fornemste opgaver at skabe aktiviteter, der styrker klublivet.

Fordi arbejdsopgaverne spænder så vidt, er der altid mange opgaver vi gerne vil have hjælp til. Siger man ja til at hjælpe i sportsudvalget, er det ikke nødvendigvis et ja til et langt sejt træk. Vi har også små opgaver der strækker sig over en kort tidshorisont. Dette kan eksempelvis være hjælp i forbindelse med afvikling af et hjemmestævne. Har man lyst til at fungere som træner eller holdleder hører vi også meget gerne fra jer.

Anders Øster

Louise Christensen